Otázky a odpovědi

Jakým způsobem je finanční poradce placen, když je služba pro klienty bezplatná?

Finanční poradce je placen v momentě aktu uzavření té které smlouvy, a to přímo jednotlivými finančními institucemi, jejichž produkty společně s klientem vybral. Klient tak žádné finanční prostředky za poradenství nevynakládá.

—————

Kde probíhají schůzky s klientem?

Schůzky mohou proběhnout prakticky kdekoliv na základě vzájemné dohody klienta a poradce. Zpravidla se uskuteční 2-3 schůzky. První setkání (KONTAKT) a vlastně představení poradce klientovi se odehrává např. u kávy v restauraci. Následná schůzka je nejvhodnější u klienta doma, neboť jsou po ruce veškeré dokumenty, které již v souvislosti se svými financemi má a poradce se tak rychleji zorientuje v dané situaci (ANALÝZA). Při této schůzce je již možné uzavírat potřebné smlouvy. Nejčastěji však poradce připraví pro klienta návrh jeho finančního portfolia na třetí schůzku (PORADENSTVÍ), a až v tomto momentě dochází po vzájemném odsouhlasení návrhu k uzavírání smluv. Jednání mohou probíhat také v kanceláři OVB nebo na jiných předem dohodnutých místech.

—————

Nabídnete mi produkty jednotlivých finančních institucí k porovnání, abych si mohl sám vybrat?

Samozřejmě. Na tomto principu je založena celá filosofie OVB. Poradce není vázán na žádný konkrétní bankovní dům, produkty vybírá napříč finančním trhem tak, aby odpovídaly přesně potřebám klienta.

—————


Kontakt

Michaela Čiháková

Tel: +420 606 609 536